BOOKHOUL

By | 10:04 5 comments

Staram się rzadko robić zakupy książkowe (zważając na to, że mam 20 książek, które czekają na półce, aż je przeczytam), ale jak już zaplanuję, to nie obchodzi mnie kwota! 
Tym razem prezentuję wam cztery książki, które zakupiłam w internetowej księgarni Tania Książka i pewnie niedługo pojawią się nowe recenzję.

~1~
Królowa Tearlingu


Kelsea dorastała w ukryciu, z dala od królewskiej twierdzy, i niewiele wie o straszliwej przeszłości Tearlingu. Jej przodkowie odpłynęli z chylącego się ku upadkowi świata, by stworzyć nowy, wolny od technologii. Jednak społeczeństwo podzieliło się na trzy zastraszone narody oddające hołd czwartemu: potężnemu Mortmesne pod rządami okrutnej Szkarłatnej Królowej.

W dniu dziewiętnastych urodzin Kelsea wyrusza w niebezpieczną podróż do stolicy, gdzie ma zająć należne jej miejsce na tronie Tearlingu. Jednak zło, jakie odkrywa w sercu królestwa, popycha ją ku śmiałemu czynowi, który otwiera Szkarłatnej Królowej drogę do zemsty. Śmiertelnie niebezpieczni przeciwnicy – od skrytobójców po ludzi posługujących się najmroczniejszą magią krwi – snują plany zamordowania dziewczyny.

Upragniona! Widziałam tyle zdjęć na instagramie, tyle różnorakich komentarzy na jej temat, że musiałam ją mieć. Zaczęłam już czytać - zapowiada się wspaniale! 

~2~ 
Kłamca 2. Bóg marnotrawny. 


Loki – dawniej bóg kłamstwa, obecnie najemnik na żołdzie aniołów – powraca, by znów na rozkaz Nieba tropić ukryte demony i niedobitki starych, pogańskich bóstw. Uzbrojony w izraelskie pistolety o jakże biblijnej nazwie Jericho oraz własną przebiegłość rusza do walki z siłami Zła.Ono jednak nie tylko nie śpi, ale staje się coraz groźniejsze niczym ranna, rozwścieczona bestia. W dodatku archaniołowie też nie mają czystych intencji i w głowie Kłamcy zaczyna kiełkować myśl, czy stoi po właściwej stronie…

Kontynuacja ćwiekowskiej historii o losach Lokiego - nordyckiego boga, który pracuje dla aniołów. Co tym razem z tego wyjdzie? 

~3~
Zapach Czekolady


Wiedeń, A.D. 1881. Porucznik cesarsko-królewskiej armii August Liebeskind kończy służbę i przyjmuje posadę w należącej do stryja manufakturze czekolady. Zakochuje się w pięknej, lecz zamężnej Elenie. Między młodymi wybucha płomienny romans, który przerywa tragiczne zdarzenie... August, zrozpaczony po utracie ukochanej i obdarzony nadzwyczajnym zmysłem węchu, postanawia stworzyć niezwykle finezyjne praliny, którymi upamiętni Elenę. Ich niezwykły aromat wydobywa z ludzi najskrytsze marzenia i doprowadza Wiedeń do ekstazy.

~4~
Czas żniw


Rok 2059. Dziewiętnastoletnia Paige Mahoney pracuje w kryminalnym podziemiu Sajonu Londyn. Jej szefem jest Jaxon Hall, na którego zlecenie pozyskuje informacje, włamując się do ludzkich umysłów. Paige jest sennym wędrowcem i w świecie, w którym przyszło jej żyć, zdradą jest już sam fakt, że oddycha.

Jestem sceptyczna, ale jednocześnie pełna nadziei, że to nie będzie zwykła, pusta młodzieżówka. Oby, bo uległam wielu pozytywnym (ale czy nie przekupionym) komentarzom.

5 komentarzy: Leave Your Comments

  1. W planach mam kupienie sobie "Królowej Tearlingu"😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie również w tym miesiącu zawitała "Królowa Tearlingu", a nawet jej dwie pierwsze części. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stwierdziłam, że przeczytam pierwszą część i zobaczę co będzie dalej. Na tym etapie już wiem, że na pewno kupię kolejną!

      Usuń
  3. Widzę Ćwieka i od razu mi się podoba! Czekam na dwa kolejne tomy Chłopców a z Kłamcą również chcę się zaprzyjaźnić. Ten autor jest cudownyy!
    Ściskam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dość specyficzny styl pisania, ale same pomysły na książki ma boskie!

      Usuń