Podsumowanie wakacji - przeczytane książki

By | 10:30 Leave a Comment
Moje tegoroczne wakacje były baardzo długie, mianowicie już na koniec  kwietnia skończyłam rok szkolny, pomijając nadchodzącą maturę w maju. Szybko to wszystko minęło, ale cieszę się, że nie zmarnowałam tych wakacji. Podróże, praca, spotkania no i książki! Czas na lekturę tak na prawdę ciężko było mi znaleźć przez moje zalatanie, pracę i czyste lenistwo. Jednak wynik 6 książek przez 4 miesiące dość podnosi mnie na duchu. Oczywiście moje wakacje nadal trwają, aż do września, ale chyba już teraz zrobię podsumowanie - korciło mnie jak cholera!






Moje zdanie na temat tej książki powinno wam być bardzo dobrze znane z wcześniejszego posta. Kliknijcie w tytuł - to link!
 Lektura bardzo absorbująca, na temat tego co mamy w środku. Podświadomości, która ukryta głęboko daje znaki o swoim istnieniu i to ona odpowiada, za nasze decyzje, reakcje i samopoczucie się. Autor opowiada, jak nauczyć się z tytułowej potęgi podświadomości, jednak jest sprzeczna z tym w co wierzę i czym się kieruję.


5/10





Mój musthave na półce(Też podlinkowany hihi) . Moje cudeńko i skarb. Książka mojego ulubionego autora, wprowadza nas w świat lat 60 w Japonii. Główny bohater to typowy przegryw - rozwodnik i desperant. Chcąc odszukać spokój i szczęście przypomina drogą mu kobietę - Kiki. Luksusową prostytutkę z którą spędzał noc w hotelu Delfin. I co robi? Postanawia tam wrócić, jednak hotelu i jego znajomej brak. Pojawia się inny hotel Delfin, inna kobieta i tajemnicza postać, która wywraca wszystko do góry nogami.

9/10



Haruki Murakami ,, Słuchaj pieśni wiatru'' i ,,Flipper 1973''

Po raz kolejny autor zabiera nas na wycieczkę w przeszłość. Dwa opowiadania są o czym innym, ale połączone jedną postacią - Szczurem. Niezwykle nostalgiczna historia, ciekawe dialogi i oldschoolowy klimat...
6/10






Oh to był impuls, że akurat tą książkę wybrałam. Opowiadanie, nie jest długie, ani zajmujące. Wręcz starałam się czytać w pośpiechu by szybciej ją skończyć i dać sobie spokój. 
Główna bohaterka, Shai posiadająca fantastyczną moc fałszowania czeka na swój wyrok w celi, jednak na jej szczęście ludzie sprawujący władzę w tej krainie zostają zmuszeni do użycia haniebnej mocy dziewczyny i ożywić cesarza. Towarzyszymy Shai w tworzeniu nowej duszy dla władcy i planowaniu ucieczki. Książka miała szansę na sukces, gdy byłaby dłuższa. Więcej znajdziecie klikając tytuł książki.

4/10



Mark Blake - ,, Queen - królewska historia''

Biografia największego zespołów wszech czasów! Queen  i na czele Freddie Bulsarą aka Mercury. 
Poznajemy relacje każdego członka zespołu i ich najbliższych. Gorące fakty, wzruszające wspomnienia i istotne wywiady. Książka jest gruba, a mówi się o niej jako biblia dla fana Queen. Prawdziwy rarytasik dla mnie i pierwsza biografia zaliczona pozytywnie. Więcej o książce niedługo na blogu.   

8/10



Jakub Ćwiek - ,, Kłamca''

Początek czterotomowej przygody ze światem pozaziemskim. Głównym bohaterem jest Loki. Tak. Ten Loki, syn Odyna. Poznajemy wszelkie bóstwa świata, które są tłamszonę przez siły anielskie tyle, że bez Boga. Bozi nie ma. Loki jest asem w rękawie archaniałów, a jego przygody po stronie nieba dopiero się rozkręca. Przyjemny powrót do fantasy w polskim wydaniu!  
                                                                                 
  7/10


0 komentarze:

Prześlij komentarz