Mądra Blondynka poleca blogi!

By | 05:26 2 comments

Jestem na blogosferze wystarczająco długo, by znaleźć swoich ulubieńców wśród internetowych twórców, takich jak ja. Warto zwrócić uwagę, że nie czytam byle co. Jestem wymagającym czytelnikiem, długie posty mnie niesamowicie nudzą (wzrokowiec łaknie fociszków, nawet tych laikowych, ale praktyka czyni mistrza). Gotowi? To super. Zaczynamy!

1.

Wbrew pozorom autorem nie jest chłopak (tym bardziej o imieniu Leon). Blog jest naprawdę interesujący, dzięki podejmowanym tematom, dobrym książkom i przede wszystkim autorce. Z Klaudią udało mi się zapoznać właśnie przez blogosferę i mamy wiele podobnych poglądów na świat literatury i rynek wydawniczy. Widać, że nie zależy jej na korzyściach w postaci książek, reklamie, czy nawet pieniędzy. W każdym razie to nie jest jej priorytetem. Nie znajdziecie tutaj chamskich reklam, recenzji bez polotu. Warto tutaj zaglądać.

2.


Przyjemny skrawek internetu, gdzie rządzą dwie siostry (głównie jedna z nich - Alicja), które połączyła miłość do książek. Cieszę się, że to nie jest szablonowy blog z szablonowymi książkami, które są nic nie warte. Nie. Wchodząc tutaj zachwycam się zdjęciami. Panuje aura spokoju, dobrej lektury i trafnych komentarzy na temat książek. Oprócz bloga, jest również kanał na YT, który podbił moje serduszko i mocno kibicuje Alicji w promowaniu dobrej lektury.  


3. 

Ten gościu zawsze mnie rozbrajał swoimi tekstami, ironią i sarkazmem. Oprócz tego, że walczy z tytułowym kacem, to czyta książki, a z racji tego, że kolega po fachu (ten sam kierunek studiów) to i temaciki ciekawe i książki dobre. Od jakiegoś czasu śledzę Kaca i wyróżnia się na tle innych blogów, przede wszystkim swoim stylem pisania. Nie znalazłam takiego, drugiego delikwenta!

4. 

Karolina poświęciła swoje miejsce w internecie na komentowaniu swojego otoczenia jak nazwa bloga wskazuje - z dużą dozą ironii. Podróżuje, studiuje, ogląda, czyta i pisze. Nie ma u niej nudy, oj nie. Fakt, że miała przeprowadzkę na innego bloga, ale teraz zaczęła odważnie i ciekawie. Wróżę jej kariery dziennikarki, takiej jak sobie wymarzyła, bo pisanie nie sprawia jej żadnego problemu, a tematami potrafi sypnąć jak z rękawa. 



6.

Wbrew temu, że nasze gusta czytelnicze się różnią, to lubię tu zaglądać. Sama nazwa jest zaskakująca (pozytywnie), a moja blond połówka mózgu krzyczy (Wow wow Wiliam Shakespeare, fajne odniesie sę do ,,Hamleta'', już ją lubię). Nie tylko nazwa jest pomysłowa i kreatywna. Zdjęcia również odgrywają swoją rolę w tej całości. W każdym razie czytam i polecam. Choć wiadomo, nasze zdania potrafią być odmienne. To wspaniałe, że jest pole do rozmowy o literaturze, bo ją się nie tylko powinno czytać. Trzeba umieć o niej rozmawiać.

7. 

Ten blog odkryłam stosunkowo niedawno. Cenię autorkę za trafne spostrzeżenia, promowanie ciekawych i dobrych książek ale przede wszystkim- kultury. Na stronie znajdziecie recenzje książek, filmów, oraz cykl ,,bajderka kulturalna''. Niezwykle inspirująca autorka i non stop mi przypomina, że nie umiem zorganizować sobie czas na czytanie i jak bardzo człowiek potrafi być szczęśliwy kiedy posiada kota.


PS: wszyscy autorzy posiadają FP, jeżeli chcesz poznać ich bliżej, to zachęcam do buszowania po Facebooku, na pewno ich znajdziecie

PS2: Niedługo będą również polecane bookstagramy!


2 komentarze: Leave Your Comments

  1. Dziękuję za te przemiłe słowa i bardzo, bardzo się cieszę, że znajdujesz u mnie trochę inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tak miłe słowa!! *-*
    Shakespeare jest cool :D :D

    OdpowiedzUsuń