Uważaj na pokemony!

By | 13:00 1 comment

Są wszędzie! To prawie jak Dżuma, tylko że ludzie nie umierają masowo. Mniejsza oto. 
Od niedawna w mediach huczy o powrocie kultowych Pokemonów, ale tym razem na naszych telefonach. Gra podbija serca już milionów ludzi na całym globie, choć zaczęło się od USA i Australii, jednak już oficjalnie, możemy go zainstalować również w Polsce o ile masz andrioda wersję 4.44 ( co do ajfonów nie znam wymagań).

Dla fanów pokemonów z czasów serialu to prawdziwa gratka, jak i dla mnie.  Wydaje się, że wszyscy są zadowoleni. Jednak zawsze istnieje grupa, która musi trochę ponarzekać na to jak ludzie marnują czas przy telefonach. Moim zdaniem, gra jest dobrą wymówką by wyjść z domu. Ja ostatnio zaczęłam częściej jeździć rowerem do centrum w poszukiwaniu to lepszych stworków, co poprawia moją kondycję i pozycję jako hodowcę pokemonów!

Gra sama w sobie daje perspektywy jako jedna z pierwszych takich gier rozszerzających rzeczywistość. 
Możemy oderwać się od tu i teraz i ponieść się zbieraniu pokemonów i trenowaniu ich.  Mimo tego, całą naszą rozgrywkę utrudnia nam GPS, który od zawsze splata mi figle. Ponadto przez pewien czas  serwer był przeciążony o tyle, że nie można nawet się zalogować. To świadczy o popularności Pokemonów. Tylko na ile ten ,,bum'' będzie trwał?  Sama nie wiem, niektórzy sądzą, że to sezonówka, ja myślę, że dopóki gra się nie znudzi ludziom, będą jakieś nowe aktualizacje z kolejnymi generacjami pokemonów to ma szanse zostać na długo TOP GRĄ.


Dlaczego podbija serduszka graczy całego świata?
A kto nie chciałby mieć własnego Pikachu albo Eevee w swoim telefonie (która na marginesie jestem moim celem)?!  Jak dla mnie to powrót do lat dziecięcych, kiedy marzyło się o zbieraniu uroczych stworzonek i zostać pokemonowym mistrzem.  Oh bo chyba zapomniałam wspomnieć, albo i nie - gra zmusza nas do wyjścia na dwór i szukania w lasach, miastach, miasteczkach, sklepach i wszędzie tam, gdzie jest zasięg, do szukania pokemonów. Ich rodzaj zależy od lokalizacji: jeżeli jesteś w lesie spodziewaj się się trawiastych, ziemnych i wietrznych stworzonek.  
Rozgrywka jest zasadniczo prosta, pomimo niektórych niedogodności. Ja niestety nie mam tej przyjemności zobaczenia w kamerze pokemonów. Dla tych wszystkich co znają ten ból, śpieszę wytłumaczyć powód - nie mamy żyroskopu, ale słyszałam o aktach desperacji, gdy ludzie kupowali nowe telefony tylko aby móc w to zagrać.  Mimo wszystko, nie jest tego warta, a bateria telefonu wam za to podziękuje. 

We wszystkim powinno się zachować umiar, więc i w tej sytuacji powinno tak być. Słyszało się o ekstremalnych przypadkach. Ktoś znalazł trupa szukając pokemonów. Ktoś inny zginął pod samochodem grając w pokemony. Media mają gorący temat, my gorący towar, a ja czekam, aż on ostygnie. 
A wy? Jakie macie zdanie na temat Pokemon GO? Piszcie!

1 komentarz: Leave Your Comments

  1. Ciekawy wpis, ale jednak wole w to nie grać. Po tym jak ostatnio dziewczyna znalazła trupa przez Pokemon Go czy zboczeńcy którzy tylko czekają na swoją ofiarę. Po prostu boje się, wole grać w jakieś inne gry które są bezpieczne lub robić zdjęcia. Jednak iż pomysł jest fajny na grę. Ale twórcy zarabiają na tym miliony haha xD Może kiedyś sama stworze grę?
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń