To oni podbiją internet!

By | 12:48 Leave a Comment
Stwierdziłam, że warto podzielić się z wami listą świetnych twórców w internecie. Będą to  blogi  interesujących ludzi, którzy coś w noszą do internetów swoją osobą, poglądami swoimi tekstami. Stwierdziłam, że jeżeli mam umieszczać taki post, to nie będą osoby, które są wybitne i już istnieją w sieci jak np. JasonHunt, Deynn i Majewski, Gonciarz czy Maffashion 
Te osoby, które za moment przedstawię już wyróżniają się z tłumu i pewnie za kilka lat, może miesięcy będą rozpoznawalni, a przynajmniej na to zasługują!

BLOGI MODOWE

Z tej kategorii dużo pozycji nie będzie, więc albo odetchniecie z ulgą, albo się rozczarujecie. Jeszcze o tym kiedyś wspomnę, ale dla mnie moda jest nadal tajemniczą szafą z Narni. Cały czas powstają nowe tredny i wszyscy wyglądają jak armia klonów. Jednak te osoby, które wam lada moment przedstawię tworzą coś całkiem dobrego, oryginalnego! 


M
 Dziewczyna w moim wieku, która lubuje się w czerni. Jej stylizację przypominają często.... lalkę? Ale nie taką Barbie lecz piękną, surową, gotycką lalkę. Na blogu pokazuje swoje stylizacje, poleca wegańskie kosmetyki ( czyli w składzie nie występują zwięrzątka, albo nietestowane na nich). Zrezygnowała z produktów zwierzęcych i pokazuje na snapie  swoje poczynania w kuchni.


L

L

L

Również jak ja, spędza większość czasu( żeby nie powiedzieć ,,marnuje'') na oglądaniu anime. Wyróżnia się z tłumu - to widać na pierwszy rzut oka przeglądając jej bloga czy instagrama, ale jest przy tym sobą - jak widać się da. Oglądając jej snapchata poznałam ją od strony człowieczej, jak walczy w kuchni z wege jedzeniem, co udało się upolować na second hand'ach i jak przygotowuje się do matury.
Dodatkowo świetną koncepcją jej bloga są tematyczne posty o barwach, zazwyczaj przepada jeden na kolejny miesiąc. 
M
M




M




Nie znacie Aleksandry Cedro? Najwyższa pora! Ola prowadzi  bloga  głównie z pięknymi sesjami, gdzie ukazuje się własnie ona. Widziałam jej różne oblicza: od słodkiej dziewczynki, po kuszącą femme fatale! Jest mega pozytywną osobą i do tego ambitną. Jako jedna z nielicznych ma bardzo dobry kontakt ze swoimi czytelnikami co tylko powinno się chwalić i była o krok od odebraniu nagrody bloga roku w swojej kategorii! Oprócz tego Cedro wiele podróżuje - to jej pasja i plany na te wakacje, więc szykują się ciekawy posty z pięknymi zdjęciami, a dzień bez snapa Oli to dzień stracony!

XL

XL

XL

XL
  

Lila jest dziewczyną z małej miejscowości i od jakichś dwóch lat prowadzi bloga, który ma na prawdę świetlną przyszłość. Uzależniona od tatuaży i muzycznych eventów. Lila już brała udział w kampaniach, a jej stylizacje są piękne i podkreślają jej delikatność i kobiecość!


L

L

L

L
lubicie jednorożce, syrenki i DONUTY? W takim razie dogadasz się z tą panią, chodź wygląda o wiele młodziej. Natalia i jej styl może kojarzyć się z ostatnio hejtowanym tumbrl girl, ale postać doNATKI mnie urzekła, gdyż w tej przesadnej słodkości odnajduję dziewczyna, która wcale nie chce dorosnąć. Dla mnie w tym nie ma nic złego, bo sama taka jestem. Co tu dużo mówić o blogu - roi się tutaj od jednorożców, tęcz i ukochanych przeze mnie creepersów!


XL

XL
 Zapomniałam wspomnieć o jej pięknych tatuażach!

XL

L
Dziewczynom, które lubią wyprzedaże, polecam zaobserować snapa Donatki (podany jest na jej blogu) i tam znajdziecie możliwość wyhaczenia super ciuszków!


  Blogi lajfstajlowe/Publicystyczne

 w końcu na arenę wyszedł przedstawiciel płci męskiej! Czy zna receptę na kaca? Możliwe, ale nie o tym pisze! W sposób bardzo kolokwialny i totalnie na luzie recenzuje książki, nabija się ze świata i życiowych wpadek. Pomimo swojego stylu, Kacuś  wydaje się być inteligentną osobą o fajnym, przyjemnym poczuciem humoru, który uwielbiam w jego wykonaniu. Nie raz śmiałam się do bólu brzucha przy jego postach!


XL
   
Wbrew pozorom autorem bloga jest dziewczyna, więc nie dajcie się zwieść! Na jej stronie znajdziecie wiele dobrych recenzji książek, kilka ciekawych postów tematycznych i artykułów. Jeżeli miałabym wyróżnić jakiś post to byłby Baśnie których strach się bać. Na prawdę ciekawie napisany. 



Oh  jakie to dobre! Nie dawno odkryłam i zostanę tam na dłużej. Znajdziecie tam śmietankę towarzyską: Bowiego, The Rollings Stones czy od niedawna zmarłego Prince'a. Wszystkie posty są autorstwa dziewczyny, która sama twierdzi, że od dziecka rodzice karmili ją muzyką ( oczywiście w przenośni). Ma ten sam gust muzyczny, więc czuję się tutaj jak rybka w wodzie! Znajdziecie tam posty dotyczące muzyki i mimo, że żaden, przereklamowany odtwarzacz muzyki nie gra w tle, ja czytając artykuł o Coldplay słyszałam ich popularne przeboje. Uwielbiam ten niesamowity klimat jej bloga, bo to on sprawia, że czekam na nowe wpisy! 


XL


Kolejna perełka. Autorka znana jako Sherly porusza tematy z życia wzięte, kulturalne i psychologiczne. Tutaj mamy styczność z humanistką z zamiłowania bo nie trudno znaleźć jakieś króciutkie anegdotki na temat lektur, lekcji polskiego czy też samych humanistów i sama przyznała, że jest fanką Gombrowicza ( zupełnie jak ja).Czy polecam? No ba, dlatego lajfstajl się tutaj pojawił!


                 Ludzie z Facebooka





Zdziwieni? Wbrew pozorom to właśnie Facebook ma najwięcej odbiorców i nie jeden bloger czy youtuber z tego powodu zakłada fanpejdża. Jednak istnieją ludzie, którzy działają głównie na tej stronie i cieszą się uznanie i popularnością i nie mowa teraz o politykach!


Bohaterką jak i autorką rysunków jest Iga. Z wyglądu zwyczajna dziewczyna, jednak w środku tkwi artystyczna duszyczka. Iga na swoim FP wstawia rysunki, które przedstawiają sytuacje z jej życia i większość z nas też to przerabiało. Zwykła, prosta kreska i chwytliwy tekst - dla mnie bomba. Brzydkie rysunki, okazują się być na tyle ładne, że jest ich pełno w internecie - na facebooku, instagramie i na snapczacie!

L

L


Wu ma podobną koncepcję do Igi. Sceny z życia codziennego każdej młodej kobiety umiesza na swojego FP, który z dnia na dzień staje się coraz bardziej popularniejszy!  



ja ją znalazłam właśnie na facebooku, choć tak na prawdę głównie działa na Youtube gdzie wstawia filmy. Berry, a tak na prawdę Dominika jest Polką, która studiuje w Londynie. Jest mega pozytywną dziewczyną z poczuciem humoru i wyczuciem stylu. Uwielbia lumpeksy i mopsy i ma niesamowity dystans do siebie! O czym nagrywa Berry? O swoim życiu w londyńskiej dżungli. 

L


PODSUMOWANIE

Jeżeli chcesz być blogerem lub innym twórcą na czasie, to siłą rzeczy musisz czytać inne blogi by rozeznać się w terenie. Nie zdrowe jest konkurencję traktować jak wroga, warto wręcz zapoznać się z nią! 
Wśród wielu tasiemców gdzie wyświetlenia nie odwzorowują wartości bloga, w tym całym morzu na dnie znajdą się perełki. Ja je odnalazłam, a Ty?

0 komentarze:

Prześlij komentarz